Stiftet 1982 som et amatørlag med årlige utstillinger av lokale amatører. Men det har også utstillinger med profesjonelle kunstnere med lokal tilknytning.
mai 27, 2013 av bomlokunstlag
«Gratulerer til alle i Bømlo Kunstlag. Innsatsen gir resultater! Det var fantastisk å være i Hammerfest som representant for dere alle og motta denne prisen:))», seier Trine Vangen, leiar i Bømlo Kunstlag.
Ho var tilstades på årsmøte til Norske Kunstforeninger, der prisen vart delt ut. 2012 var BK sitt 30 års jubileum og styret gjekk frisk igong med dobbelt så mange utstillingar som eit vanleg år, og føyde til eit kurs, nokre foredrag og det store kunst-i-natur-prisjektet. Brei mediedekning og god innsats i lokalmiljøet gir auka bevissthet om kunst.
Bømlo kunstlag kåra til årets kunstlag
– Dette er veldig inspirerande for oss, og ei skikkeleg fjør i hatten.
Laurdag kveld kunne ein glad leiar i Bømlo kunstlag, Trine Vangen, ta imot heider og ære etter at laget vart kåra til Årets kunstlag blant norske kunstforeninger. Foto: Sten Nilsen
Trine Vangen er leiar i Bømlo kunstlag. I helga var ho i Hammerfest for å ta i mot heideren for Årets kunstlag under årsmøtet til Norske Kunstforeninger. Prisen er på 30.000 kroner i tillegg til diplom.
– Me synest dette er veldig hyggjeleg. Det er ei fin påskjønning av det store frivillige arbeidet som medlemene våre legg ned i Bømlo kunstlag. Det er mange timar som ligg bak, seier Vangen.
Viktig jubileumsår
I fjor hadde kunstlaget på Bømlo eit aktivt år. 30-årsjubileet vart markert skikkeleg.
– Heideren me har fått baserer seg nok mykje på den høge aktiviteten me hadde i fjor. Jan Willy Folgerø-Holm sende på vegner av laget vårt inn søknaden til Norske Kunstforeninger om å bli Årets kunstlag. Når det er sagt, så opplever me at både Norske kunstforeninger og andre kunstlag kjenner godt til oss, seier ho.
– Pengesummen me fekk i lag med utmerkinga, kjem godt med, fortel Vangen vidare.
– Me har ikkje vore så flinke til å søkja om støtte, så me betalte det meste av jubileumsaktivitetane i fjor av eiga lomme. No når me igjen har fått godt med pengar på bok, så utelukkar eg ikkje at me kan få til noko ekstra utover året, seier ho.
Imponert styre
Styret i Norske Kunstforeninger er både imponert og begeistra over arbeidet som er lagt ned i Bømlo kunstlag. I grunngjevinga for tildelinga heiter det mellom anna at leietråden for kunstlaget har vore føremålet til kunstforeningen:
Å spreia informasjon om kunst og kunstopplevingar til alle samfunnslag, bedrifter og politikarar. Bømlo kunstlag har imponert ved å gje gåver i staden for å få, og Norske kunstforeninger er imponerte over både prosjektet på Kjøpholmen, som vart dekka av riksmedia, og at dei har gjeve eit stort kunstverk i gåve til ein rehabiliteringssenteret i kommunen. Bømlo kunstlag veit dessutan å ta vare på eldsjelene, heiter det mellom anna i grunngjevinga.
Travle tider
Bømlo kunstlag er med og markerer Bømlo kommune si 50-årsfeiring i helga med ei stor jubileumsutstilling i Tollhagen på Moster. Keramisk kunst frå Sarah Reed blir å sjå der.
– Etter jubileumsutstillinga blir det sommarutstilling i kulturhuset i slutten av juni. Det går eigentleg slag-i-slag utover hausten. Men ja, med denne ferske utmerkinga så kjenner me verkeleg at ideane byrjar å flauma igjen, fortel Vangen.
Deltakinga på årsmøtet til Norske kunstforeninger i Hammerfest, gav også kveik til leiaren av kunstlaget på Bømlo.
– Dei siste åra har me prioritert å reisa på desse årsmøta. Det gjev inspirasjon til vidare innsats å snakka med menneske som har dei same interessene. Det er lærerikt å høyra korleis andre driv sine lag, seier Vangen.
Tekst fra Bømlo-nytt
Epost 7. mars 2021 fra Trine Vangen
Nå har jeg samlet en del opplysninger som jeg sender til deg. Det har tatt sin tid så jeg håper du ikke er ferdig med boka!
Årets kunstlag 2012: jeg kopierte teksten som lå på hjemmesiden vår. Den er nok fra Bømlo-nytt, lokalavisa vår. Begrunnelsen kan du sikkert også få fra Norske kunstforeninger.
Det andre som ligger der er et bilde av tekst og bilde som var i et blad/bok Norske Kunstforeninger ga ut om hva som hadde skjedd det året, tror jeg. De har sikkert den også.
Tollhagen (gammel tollstasjon) er et stort hus i en stor hage like ved Moster Amfi. BKL restaurerte kjelleren der for ca 30 år siden for å bruke det til utstilling i forbindelse med 1000 års jubileet for kristningen av Norge. I dag er huset overtatt av kommunen og Bømlo Teater har ansvar for driften. Vi arrangerer utstillinger med kunsthåndverk når Bømlo teater har historisk spel eller musikaler i Moster Amfi. Vi har også drevet kafé sammen med teateret i stuene og hagen. Det har gitt oss ekstra inntekter.
Wichmannsmia er på Rubbestadneset. Det var der smeden som startet produksjon av Wichmann motorer for over 100 år siden. Den er restaurert av seniorklubben og vi har gjennom mange år arrangert utstillinger der med kunsthandverk de siste to ukene i november. Smykker, keramikk, glass og tekstil/skinn. Det er et veldig kjekt lokale å stille ut i. Vi får også en del publikum som ellers ikke ville gå på utstilling, men som gjerne vil se smia.
Wichmannsmia er ein autentisk del av den fyrste bygningen som var reist ved sjøen om lag i 1910. Då Wärtsilä fekk trong for meir areal, flytta dei smia, stein for stein, til staden den står no. Alt autentisk verktøy blei også montert der dei sto opprinneleg. Smia dannar grunnlaget for formidlinga av industrieventyret som fann stad på Rubbestadneset. Ivaretakinga av smia er ein bragd i Industrihistorisk samanheng.
VETERANLAGET WICHMANN-WÄRTSILÄ § 3 i vedtektene lyder slik: Føremål Laget sitt føremål er å vera eit sosial samlingspunkt for medlemmene samstundes som ein skal ta vare på og føra vidare kunnskap og tradisjonar innafor verksemdene. Laget skal også skipa foredrag, turar og andre aktivitetar av interesse og til nytte for medlemmene.
Laget er registrert i Brønnøysundregistera med org nr 994 865 471.
Laget er også eineeigar av Norsk Veteranmotor AS som er registret i Brønnøysund som eit ideelt selskap med org nr 914 586 321 MVA Veteranlaget Wichmann Wärtsilä samarbeider mellom anna med – Riksantikvaren – Hardanger Fartøyvernsenter – Hordaland Fylkesarkiv – Sunnhordland Museum – Wärtsilä Norway AS – Bømlo Bibliotek – Bømlo Kunstlag Laget vert støtta økonomisk av – Hordaland fylkeskommune. – Norsk kulturråd. – Wärtsilä Norway AS I tillegg får laget støtte frå lokale verksemder.
Omvisning. Omvisning i Smia kan tingast på telefon nummer 95232238 eller mail jaki@haugnett.no Veteranlaget Wichmann-Wärtsilä Austbøvegen 11, 5420 Rubbestadneset
Disse utstillingene med kunsthåndverk gir oss inntekter til driften av utstillingene vi har i lokalet vårt i Bømlo Kulturhus.Vi viser hovedsakelig billedkunst av profesjonelle kunstnere og kan velge kunstnere uten å tenke på om de «selger». Lokalet er en kombinert dansesal/utstillingssal som vi innredet på dugnad sammen med dans/teater foreldre i kulturskulen. Med små grep dekker vi speilene og Under åpningen av Bømlo Kulturhus i oktober 2005 fikk kunstlaget dispensasjon til å vise en utstilling i et 200 kvm stort uinnredet lokale i underetasjen. Dette ledet til samarbeidet mellom kulturskulen og oss om å innrede lokalene, 110 kvm til dans/utstilling og 100 kvm til teater. Nå bruker BKL lokalet i skoleferiene vår og høst, pluss to dager der vi tilbyr utstillingene våre gjennom den Kulturelle Skulesekken, pluss hele sommeren. Tre til fire utstillinger i året.
Vi har et veldig godt samarbeid med kulturhuset og bruker større deler av huset om vi finner det tjenlig. (Foredrag, videoprogrammet til Høstutstillingen, skulesekken og kino.) Våren 2020 åpnet nytt bibliotek i huset og dette har ført til at det er blitt mye mer aktivt og levende hus som blir brukt «døgnet»rundt. Kulturhuset inkluderer våre utstillinger i sitt program.
Vi har to medlemmer i kunstlaget som er medlem av BKFH. Disse har vært medlemmer i kunstlaget «i alle år» og fått medlemskap etter søknad og juryering.
«Kunstgeriljan» er en del av Bømlo Kunstlag. Hovedsakelig medlemmer som har vært eller er medlemmer av styret. De kan komme med en idé de har lyst til å gjennomføre. Initiativtakerne kan knytte til seg så mange medlemmer av kunstlaget som de trenger for å gjennomføre prosjektet. Noen ganger er prosjektet knyttet opp til de profesjonelle kunstnerne om det skal søkes midler fra andre for eksempel. Ellers dekker kunstlaget kostnadene.
Bømlo Kunstlag har «alltid» vært medlem av Norske Kunstforeninger. Du jobbet vel der når vi meldte oss inn, tenker jeg. Vi har også alltid hatt et kunsttidsskrift knyttet til medlemskapet. Nå er det KUNST PLUSS. Medlemskontingenten er kr 250. En av de viktigste tingene NK har bidratt med for oss er frakttilskuddet. Det har gjort at vi har kunnet gjennomføre utstillinger selv når økonomien har vært dårlig.
Jeg sender med noen vedlegg du har etterspurt her. Ellers får du dem i andre e-poster. Noen er litt store.
Det har vært litt vanskelig å svare skriftlig, men du må gjerne ta kontakt igjen eller ringe om det er noe mer du vil vite.
Med Hilsen Bømlo Kunstlag
Trine Vangen
Bømlo kunstlag ble årets kunstforening i 2012
Kommunen, hvor den svært aktive og innovative kunstforeningen holder til, har nærmere 12.000 innbyggere. Det er en kystkommune, med en fascinerende historie og historiske minnesmerker i nærområdene.
Kunstforeningen har 70 medlemmer, mange er familiemedlemmer. All virksomhet i kunstforeningen baserer seg på frivillig arbeid, og mange av de tillitsvalgte og medlemmene har kunstfaglig bakgrunn. Det er da også disse som er ansvarlig for de egenkuraterte utstillingene.
Kunstforeningen avholder utstillinger i det lokale biblioteket, i kulturhuset og i et industrimuseum.
Årets Kunstforening ble stiftet i 1982 og feiret 30-årsjubileet i fjor med et ambisiøst program med blant annet en rekke utstillinger, kurs, mini-seminarer og kunst i natur prosjekter.
Et unikt prosjekt ble gjennomført på en holme. Vi vet alle hvor vanskelig, for å si nærmest umulig, det kan være å nå fram i riksmedia, men med dette prosjektet tok det helt av.
Kunstforeningen har klart på en imponerende måte å inkludere en rekke personer i lokalmiljøet, til de mange ulike arrangementene og aktivitetene i løpet av jubileumsåret.
Ledetråden har vært kunstforeningens formål: Å spre informasjon om kunst og kunstopplevelser til alle samfunnslag, bedrifter og politikere.
Kunstforeningen valgte også en litt ny strategi: I stedet for å få gaver, ville de gi gaver som for eksempel et stort landskapsmaleri til kommunens rehabiliteringssenter og en spesialdekorert pallejekk til kulturhuset.
I tillegg så vet kunstforeningene å sette pris på ildsjelene, for uten dem, som vi vet, blir det svært liten tilgang til samtidskunst rundt om i dette landet. Stifteren av kunstforeningen og fortsatt ildsjel ble tildelt et reisestipend.
Styret i Norske Kunstforeninger er imponert og begeistret over energien og kvaliteten kunstforeningen presenterer overfor et stort publikum, og gratulerer Bømlo Kunstlag med prisen: Årets Kunstforening.
Herved har jeg den store ære og glede å overreke en sjekk på 30.000 til Bømlo Kunstlag – Årets Kunstforening. Og jeg ber stifteren og fortsatt ildsjel, Trine Vangen komme frem og motta prisen

Årsmelding 2019
Styret har det siste året vore sett saman slik:
Trine Vangen – leiar. Martha Kristensen – nestleiar. Anita Hellen Morlandstø – kasserar.
Aase Aurbakken Rusten – skrivar. Bjørn Inge Gåsland – styremedlem.
Vara: Janne Robberstad, Larisa Hollund og Monika Gåsland.
Valnemnd: Unni Seim
Revisor: Kirsten Holst og Sissel Johannesen. Rekneskapsførar: Else Berit Ingvaldsen.
Bømlo kunstlag har halde 6 styremøte i løpet av driftsåret 2019 (derav eitt konstiturande),
og handsama i alt 34 saker.
Laget har per i dag 61 medlemer.
AKTIVITETAR GJENNOM ÅRET:
- Vinterutstilling 23. februar – 5. mars: Anne-Sophie Blytt, maleri.
- Høstutstillingen 2018 videoprogram
- Kunstfestivalen i Haugesund 9. – 12. mai. Fire styremedlemer deltok på festivalen og årsmøtet. Trine var utnemnd som årsmøtedelegat for BKL. Både nyttig og kjekt å delta.
- Folk på Bømlo 1. juni
Haisommar I Storavatnet: Bjørn Inge og Martha har laga og sett ut kunstlagsturkise haifinner I Storavatnet. Dei laga også quiz som kunne besvarast I kulturhuset. Ina Celise Sortland og Vilde Stokke sin film (som dei laga til 8. mars-arrangementet) vart vist I kulturhuset.
- Sommarutstilling 29. juni – 11. august: Klara Sofie Ludvigsen, fotokunst – Ytre strok, 29. juni – 11. august
Trine Vangen opna utstillinga med kunstnarsamtale, kunstnaren var med på opninga. Godt besøk, gode tilbakemeldingar. “Tåkefjell” var kjøpt av Bømlo kommune, til utsmykking av Rådhuset.
- Tollhagen 7.-9. juni: Anne Bente Totland, keramikk, i kjellaren
Kunstnaren var til stades alle dagane. Kunstlaget var ikkje med på kafedrifta I år. Drift av kafeen i stovene og hagen var eit samarbeid mellom Marinaden og Bømlo Teater.
- Haustutstilling 5. – 15. oktober: ”Bevegelse” av Regine Stensæth Josefsen, Kristine Aasvang og Aurora Solberg – performance, lydkunst, video, teikning og maleri. Trine Vangen opna utstillinga med kunstnarsamtale, kunstnarene var med på opninga. Godt oppmøte. Kunstnarane var svært nøgde med opphaldet. Fin samling hjå Trine kvelden før opninga.
- Videoverk frå HØSTUTSTILLINGEN vart ikkje vist hausten 2019, men er bestilt for visning våren 2020. Kunstlaget har blitt tildelt formidlar frå Høstutstillingen for ein dag. Det er snakk om tre klassar, me har kontakta Bremnes ungdomsskule om dei er interesserte.
- Julemarknad i Smio, 21. november – 1. desember. Ann-Christin Stenseth, smykker (Stavanger), Leik knitwear/Marie Leiknes, strikk (Fitjar), Galleri Albertine/Abbi M., keramikk (Haugesund) og Blåster/Ingebjørg Nyhammer, lær/lerret, Bergen/Stord.
YMSE
- Den kulturelle skulesekken: Trine tok i mot 32 skuleelevar i samband med vinterutstillinga med Anne-Sophie Blytt. Elevene fikk formidla både kunstutstillinga og videoprogram frå Høstutstillingen 2018. Program på to timer. Aurora og Trine tok imot 70 skoleelever mandag 14. og tirsdag 15. oktober (formidling av haustutstillinga med Josefsen/Aasvang/Solberg).
- Kulturskulen KUNST bruker utstillingane I kulturhuset.
- Kunstlaget vart dette året registrert i Frivillighetsregisteret.
- Styret hadde julebord i Smio fredag 29. november.
- Me var med på dialogmøte med kommunen i februar.
- Kunstlaget har teke i bruk eit nytt rekneskapsprogram Fiken for rekneskapsåret 2019.
- Medlemmene får tilsendt 3 eks av tidsskriftet KUNST PLUSS i året. Bladet vert utgjeve av Norske Kunstforeninger.
- For å prøve å skaffe fleire vakter til utstillingane våre har me I år hatt trekning av gåvekort blant dei som har stilt som vakter.
Me har motteke PROSJEKTSTØTTE/FRAKTSTØTTE frå Norske kunstforeninger.
Marknadsføring:
Facebook-sida vår har no ca 550 følgjarar. I år har me brukt litt pengar på “fremjing” av arrangement på Facebook. Det har skapt mykje aktivitet på nettet, men usikkert om det har generert meir besøk på utstillingane våre. Me sender ut pressemeldingar til avisene, heng opp plakatar og bruker ulike kanalar på internett til marknadsføring.
Årsmelding 2018
Styret har det siste året vore sett saman slik:
Trine Vangen – leiar. Anita Hellen Morlandstø – kasserar. Helge Holme – nestleiar.
Aase Aurbakken Rusten – skrivar. Martha Kristensen – styremedlem.
Vara: Janne Robberstad, Larisa Hollund og Trond Onarheim.
Valnemnd: Unni Seim og Bjørn Inge Gåsland.
Revisor: Kirsten Holst og Sissel Johannesen. Rekneskapsførar: Else Berit Ingvaldsen.
Bømlo kunstlag har halde 6 styremøte i løpet av 2018 (derav eitt konstiturande),
og handsama i alt ca 28 saker.
Laget har per i dag 74 medlemer. (55 betalende medlemmer i 2018)
Aktivitetar gjennom året:
- Dialogmøte med kommunen 13. februar. Anita stilte for BKL. Tema: Folk på Bømlo-dagen.
- Vinterutstilling 17. februar – 27. februar: Natasja Askelund, ”Hating blue, loving you”. Abstrakte oljemaleri på lerret. Trond Borgen opna ustillinga og kunstnaren var med på opninga.
- Den kulturelle skulesekken: 1. – 4. klasse, Foldrøy skule. I tillegg til formidling av utstillinga var det maleseanse med palett og inspirasjon frå Natasja si utstilling. Maleria er innramma og heng no på SFO på Foldrøy skule.
- Paiza Miwan – kurdisk kunst på biblioteket 15. mars – 27. april
Gruppeutstilling med kurdiske kunstnarar I Biblioteket. Utstillinga, som var eit samarbeid med Bømlo folkebibliotek, vart kuratert av biletkunstnar Kwestan Jamal Bawan og det var ho som sto for opninga. Bra oppmøte på utstillingsopning + workshop på dagtid og på foredraget Kurdisk kultur og språk med Tarik Hedi på kvelden.
- Folk på Bømlo 26. mai
Arrangement i sentrum der alle lag og organisasjonar I kommunen kan møtast, møta folk og profilera seg. Kunstlaget deltok med stand for medlemsverving. Kunstlaget og kunstgeriljaen malte sirklar ved Bømlo storsenter og HSD i forkant av arrangementet. Martha var prosjektleiar.
- Sommarutstillinga med tekstilkunst av Åse Ljones 28. juni – 12. august.
Torunn Laurhammar opna utstillinga. Åse Ljones var med på opninga.
- Tollhagen 8.-18. august: Formbar i kjellaren og kafé I stovene og hagen
Drift av kafeen var eit samarbeid mellom Marinaden, Bømlo kunstlag og Bømlo Teater.
- Haustutstilling 7.- 17. oktober: Marie Storaas. Veldig mange folk på opninga, fleire tilreisande og mange frå Stord. Gode tilbakemeldingar frå publikum. Kunstneren var med på opninga.Ett salg.
- Videoverk frå HØSTUTSTILLINGEN vart vist på oppmodingi Litlesalen i kulturhuset siste halvdel av oktober. Ungdomskular og vidaregåande skular I kommunen fekk invitasjon til kulturhuset eller tilbod om lån av filmane.
- Julemarknad i Smio, 22. november – 2. desember. Siv Asbjørnsen, smykke.
Signe Halle, sjal. Ina Kristine Hove, glas. Jan Kåre Myklebust, keramikk.
- a.b.c.d.-prosjektet – Blue Boss Bob/Birger Blåstål – status – sjå eige vedlegg
Økonomi:
Norske kunstforeninger; Fraktstøtte til utstillingane Natasja Askelund, Paiza Miwan – kurdiskkunst, Åse Ljones og Marie Storaas til saman kr 11.000,-.
BKL har motteke kr 20.000,- frå Bømlo Teater for kafedrift I Tollhagen 2018.
Motteke kr 10.000 frå Bømlo kommune for BBB-prosjektet.
Marknadsføring:
Facebook-sida vår har no litt over 400 følgjarar. Semje I styret om å bruka litt pengar “å fremma” innlegga på Facebook-sida vår for å nå ut til fleire. VISP og Hordaland kunstsenter, kalender I Sunnhordland.no, visitsunnhordland.no, NK, Bømlo kulturhus m.m.
Me hadde trekning av gåvekort blant dei som betalte medlemskontigenten innan 30. Mai. Vinnarar fekk gåvekort på kaffi og kake I Tollhagen. Me hadde også trekning av gåvekort på glas av Formbar I Tollhagekjellaren blant følgjarane våre på FB.
Bømlo Kunstlag har formidla tre verk til utsmykking av Nye Bømlo Ungdomsskule I 2018. Kunstnarane er: Åse Ljones, Kari Aasen og Sissel Blystad.
Godt samarbeid med Bømlo Kulturhus og Bømlo Bibliotek. Gaffel & Vaffel held utstillingane opne i helgene. Godt samarbeid med Bømlo kulturskule om musikalske opplevingar på opningane.
Alle medlemmane får kunstmagasinet KUNST PLUSS.
Avisdekning: Bømlo-nytt. Åse Ljones si utstilling vart omtalt i Klassekampen 17. juni 2018.
Blåstålen
Blåstålen Big Boss Blue ut på eventyr
Blåstålen Big Boss Blue har heile året 2018 vore på turne.
Frå tidleg i januar til byrjinga av juli var han på Vil Vite senteret i Bergen. Der stod han på utstilling ganske rett innanfor inngongen, så alle som kom inn såg han. Vil Vite senteret har rund 60 000 besøkande kvart år fordelt utover året, ergo kan me rekna med at ca 30 000 gjester har sett han der. Dei fleste gjestene var born og unge, frå barnehagealder til ut ungdomskulen. VilVite senteret har dyktige pedagogar som brukte Big Boss Blue som ein del av formidlingsopplegget rundt emnet havplast.
I byrjinga av juli flytta Big Boss Blue til Askøy, til Herdla Museum. Dei har ein nybygd del av museet, med utsikt ut over havet. Blåstålen vart godt teke imot og har vore sentral i deira formidling av kunnskap om plastforureining i havet, spesielt retta mot born og unge. Ca 10- 15 00 besøkande har vore innom Herdla i sommar og haust. Big Boss Blue er fortsatt på Herdla, sjølv om avtalen var ut november.
I tillegg har han vore ”poster-fish” for the Global Science Opera sin årlege opera, i 2018 om havet, berekraft og klimaendringar: One Ocean. Rundt 20 land var aktivt med i forestillinga, som hadde premiere 12. Desember simultant over heile verda, inkludert eit døgn kontinuerlig visning på TV Haugaland. Link: http://globalscienceopera.com/productions/one-ocean-2018/
I løpet av året har underteikna prøvd i fleire omgongar å finna vertskap til Big Boss Blue. Eg har vore i kontakt med Akvariet i Bergen, Sunnhordland Museum, Jæren-musea (7 stk.), Sør-Trøndelag museum, musea som Herdla er i samarbeid med (ca. 7-8 stk.), der Fiskerimuseet på Bryggen var veldig interessert. Diverre hadde dei berre enkle dørar, så dei fekk han ikkje inn.
Dersom me treng oppbevaringsplass for han, kan han flyttast til HVL Kronstad (eg trur ikkje dei vil betala for å ha han der, men det kan vera verdt frakta om me treng oppbevaring. Kvar dag er det rundt 2-3000 folk innom. Vidare har eg snakka med Jane Junger på Wärtsila om at dei vil overta han på sikt. Dei vil i så fall truleg ta han med på eit par offshore-messer.
Før me evt. sender han til HVL eller Wärtsila, vil eg gjerne at me prøver Oljemuseet i Stavanger, Karmsund museum og eit par andre stadar. Martha Kristensen hjelper meg å følga opp desse, då eg til tider er vekkreist og har vanskar med å følgje opp.
Både VilVite og Herdla museum har betalt for leige, samt frakt og forsikring for Blåstålen.
Janne Robberstad
27. februar 2019

